Underbara kyssar

Kunde inte låta bli att höra av mig till Chefen igår, haha. Mest bara för att det är tröttsamt att inte veta, även om man egentligen har svaret ändå. Han svarade att han haft mycket att göra. Vilket skämt! Jag replikerade att det är svårt att vara tillräckligt upptagen för att inte kunna skicka ett sms.

Hursom. Träffade en annan kille igår när jag var ute som jag hånglade lite med. Det var mysigt! Fan vad jag älskar att kyssas. Det är nästan bättre än steg 2.

Fast om jag vill träffa honom igen är tveksamt. Något kort och egentligen inte alls min typ, även om han var väldigt söt.

Ikväll fyller en tjejkompis år och jag är medbjuden till utekväll. Men med denna baksmälla och min gapande tomma plånbok tror jag att det blir filmmys ikväll istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0