Så det kan gå

Haha, jag sprang med min kollega dragandes i armen när jag skulle ta tunnelbanan idag.
Anledningen? I den vagnen vi tänkt ta satt min drömkilles bror.

För två år sedan dejtade jag en kille, Mr Big. Den vackraste, finaste, smartaste kille jag någonsin haft i mitt liv. Jag var störtkär, likväl som jag blev knäckt efter ca fyra månaders dejting då han deklarerade att han inte ville ha ett förhållande.
För ungefär ett halvår sedan stötte jag på hans bror ute. Kvällen slutade med att vi hånglade och dagen efter gick vi på en dejt. Slutligen kom vi båda fram till att situationen kändes skum och avbröt vår "relation". Det var alltså honom jag såg idag.

Puh.

Jag och söta S har messat lite idag. Vi får se om vi möts upp till helgen. Skulle vara kul att se om det var en engångsföreteelse eller om vi faktiskt har en "thing".

Fredag imorgon, tjoho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0