Mera mys

Haha, såg att jag skrivit samma sak ungefär, både måndag och fredag.

Jo, jag och S har hörts mer sedan dess. Jag tror jag är lite intresserad. Han är definitivt intresserad. Han är inte alls, absolut inte alls, något jag vanligen faller för. Skumt och lite ovant. Eventuellt ska vi sammanstråla på lördag.

Träffade en kille på kryssningen också som det blev lite hångel med. Ingen jag bytte nummer med dock. Han såg bra ut, men personmässigt var vi way to olika. Inte heller han hörde till min vanliga "typ". Vet inte vad som hänt med mig? Jag tror jag vidgar mina vyer!

Förresten är hångel sjukt underskattat. Älskar att kyssas.

Nu blir det sömn inför morgondagens jobbdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0