Love is in the air

Hade det halvtrevlig på fest igår, sedan drog jag in till söder och mötte upp två tjejkompisar.

Strax därefter kom söta S dit, för min skull. Utbrister ett tjejigt thi-hi.
Mina vänner tycker han är super, det är ju såklart ett stort plus. Han fick sova över, även om det var mycket oskyldigt. Dagen efter fick han va en händelse träffa min mamma också! Jisses, här går det fort! Haha. Men hon gillade honom också mycket.

Vi pratade en hel del. Han berättade att han är väldigt intresserad och vill ringa mig typ hela tiden, men har nyss kommit ut ur ett förhållande och vill ta dt lite lugnt. Cool with me. Men han ringde redan ikväll, samma dag som han åkte hem, så vi får se hur det "lugna" ter sig :).

Förresten- glad första advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0