Lördagsfunderingar

Jag börjar visst bli gammal. Hemma och tog det lugnt igår. Tittade för första gången i mitt liv på "Borta med vinden". Japp, hade inte sett den förut.
Får inga fem plus av mig, snarare tre. Men så är jag ingen filmvetare. Tycker dock att Scarlett O´Hara långt tidigare i filmen skulle insett att Rhett var snubben för henne snarare än spetiga Ashley.

Idag har jag varit och fixat naglarna, funderar på att ta en långpromenad och sola lite också. Men jag vet inte om jag orkar. Eller så är jag bara lat.
Ska äta lunch först i vilket fall.

Känner mig fortfarande nervös inför dejten på måndag.

Ikväll blir det i alla fall kanske utgång. Pratade med en killkompis nyss och han var lite småsugen. Jag var ju sugen redan igår, men tänkte att jag behövde en vit fredag efter hård arbetsvecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0