Lille lördag

Åh, så trött jag är! Jag måste verkligen ha en brist av något slag.

Har jobbat sent, sedan fått manikyr och är äntligen hemma. Fick trycka i mig en mat-på-jobbet-låda innan jag slutade för att hinna äta middag. En krämig pasta med ricottafyllning från Gooh (café operas matlådor). Sjukt god men förmodligen lika onyttig som ett mål från donken.
Nåväl.

Längtar efter helgen! Fredag ska jag nog bara ta det lugnt, städa och dona. På lördag ska vi fira brors flickväns födelsedag, och eventuellt ska jag möta upp S.

Söta S! Som faktiskt ringde mig igår. Förvånad, måste jag säga. SMS är ju det nya ringa/dejta/younameit. Känns inte som att någon ringer någon längre. Bara SMS SMS SMS. Men han gjorde det. Härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0