Ikväll är det dags!

Nervositeten inför kvällens dejt har lagt sig något. Men vem vet, det kanske sätter igång igen.

Inte den bästa veckan för en dejt, kanhända. Har nämligen en riktigt tuff utbildningsvecka framför mig. Ska snäppet upp på karriärstegen nämligen. En hel del jobb med det. Tyvärr kommer jag inte komma upp i lön, inte i dagsläget, men jag är en person som värdsätter kunskap mycket högt så det ska bli kul att lära sig massa nya saker!

Dejten igen då... vi ska förmodligen ta ett par öl på ett söderställe. Hm. Frågan är vilket man ska välja? Och vad fan ska jag ha på mig??
Lär ju åka direkt efter jobbet.... eller ska man hem en sväng mellan?

Dessa beslut.. Inte lätta en måndagsmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0