Bryta badboy-trenden

Inte mycket nytt här... förutom att jag är extremt trött, men det är jag knappast ensam om.

Ska eventuellt träffa internet-dejten närsta vecka. Kan bli spännande. Var länge sedan jag var på en internet-dejt, så något nervöst är det faktiskt. Ett tag var jag på så många att det kändes som rutin. Men det var då det.... Nåja, vi får se. Han verkar som sagt vettig och det är dags att jag bryter min badboy-trend.
Å andra sidan har jag börjat snacka med en annan kille som ser allt annat än snäll ut... men snygg och farlig. Usch, jag måste nog avbryta den kontakten.

Idag ska ett stort avslöjande göras på kontoret. En massiv omorganisering. Vi får se vad det innebär för mig personligen. Nervöst är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0